Įvairiam verslui plečiantis į virtualią erdvę, svarbu gerai apgalvoti ir nepamiršti, jog visų pirma internete didžiausią naudą gali atnešti efektyvios marketingo strategijos. Tinklapių kūrimas jau tapo integralia šiuolaikinės rinkodaros dalimi, kurios sukuriama verte ir pelnu džiaugiasi tiek smulkieji, tiek vidutiniai, tiek ir stambieji verslai. Vis tik efektyviu tinklapių kūrimas reikalauja nemažo teorinių ir praktinių žinių bagažo. Prieš pradedant bet kokius svetainiu kurimo darbus, pirmiausia reikia nuspręsti, kokia bus pagrindinė svetainės paskirtis, veiklos sritys, siekiami tikslai bei internetinei rinkodarai skiriamas biudžetas. Sudarius šių esminių tikslų ir galimybių planą, pradedamas tinklapių kūrimas. Praktiškai visuomet tinklapių kūrimas yra suskirstomas į keletą pagrindinių etapų:

svetainiu-kurimas1

Efektyvių ir galinčių atnešti apčiuopiamos naudos tinklapių kūrimas pirmiausia prasideda nuo techninio plano, t.y. – teorinių apmąstymų, kaip turėtų atrodyti svetainė ir kokias funkcijas ji turėtų atlikti. Norintis susikurti svetainę asmuo, kartu su svetainių kūrimo specialistais aptaria ir iškelia konkrečius tikslus, tuomet aptaria priemones jiems pasiekti, numato reikiamą biudžetą, nusprendžia, kaip ir kas rūpinsis bei administruos svetainę, kaip jis bus populiarinamas ir kaip pasieks potencialius lankytojus.

tinklapiu-kurimas

Greta šių darbų seka ir esamos rinkos analizė, konkurencinės aplinkos tyrimas. Tinklapių kūrimas reikalauja ne tik aiškių tikslų numatymo, tinkamų priemonių parinkimo ir techninio jų įgyvendinimo išmanymo, tačiau ir atidaus konkurentų veiklos, vykdomos internete, tyrimo. Siekiant naudingo internetinės svetainės veikimo, labai svarbu žinoti, kas yra jūsų pagrindiniai konkurentai, ką ir kaip jie daro internete, kokios yra jų stipriosios ir silpnosios pusės ir kaip būtų galima juos pralenkti. Svetainių kūrimas populiarus ir dažnai naudojamas verslo reprezentacijos, jo populiarinimo ir pardavimų didinimo būdas, tad norint nelikti konkurentų užnugaryje, reikia atidžiai išanalizuoti, su kuo ir kokiomis sąlygomis teks varžytis dėl potencialių klientų dėmesio.

Išanalizavus konkurentų veiklą, klientų veiksmus bei jų lūkesčius, tinklapių kūrimas žengia į kitą – techninio plano įgyvendinimo etapą. Sukuriamas naujas svetainės dizainas, parenkama tinkamiausia turinio valdymo sistema, įdiegiami reikalingi moduliai, viskas kruopščiai suprogramuojama ir paruošiama naudojimui. Kuomet tinklapių kūrimas yra šiame etape, patartina lygiagrečiai pasirūpinti svetainės tekstais, jų apipavidalinimu ir pateikimu, vizualine medžiaga ir visa kita informacija, kuri bus pateikia internetinėje svetainėje. Atliekant šiuos darbus labai pravartu nepamiršti, jog rengiant informaciją, svarbu pagalvoti apie tinkamus raktinius žodžius, kuriuos lankytojai naudoja, ieškodami jūsų teikiamų paslaugų ar produktų, ir panaudoti juos savo prezentaciniuose tekstuose – taip būsite greičiau ir lengviau randami paieškos sistemose.

tinklapiu-kurimas

Kuomet tinklapių kūrimas artėja prie pabaigos, svarbu viską atidžiai peržiūrėti, patikrinti, ar veikia visos numatytos funkcijos ir ar pateikta visa reikiama informacija. Taip pat reiktų suprasti, jog sukūrus svetainę į ją savame nepradės plūsti minios lankytojų. Tinklapių kūrimas – tai tik pirmas žingsnis marketingo strategijos tikslų link. Čia tik prasideda svetainės populiarumo didinimo, lankytojų pritraukimo ir pardavimų didinimo veiklos etapas. Siekiant produktyvios veiklos, reikia nuolat rūpintis, prižiūrėti, atnaujinti svetainėje esančią informaciją, komunikuoti su lankytojais ir įgyvendinti tinkančias marketingo priemones. Tik tuomet galiausiai jūsų verslui atneš naudos tinklapių kurimas.

Vienas komentaras į: “4 pagrindiniai etapai, su kuriais susiduria tinklapių kūrimas arba ką svarbu žinoti verslui, norint įsigyti naudos atnešiančią svetainę”

  1. Silvija says:

    Mane domina kokybiškas tinklapių kūrimas. Kokia dabar kaina yra tokios paslaugos?

Rašyti komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *