Šiandien vartotojams yra siūloma daugybė įvairių programų. Belieka tik pridurti, kad pats geriausias būdas nuspręsti, ar jums (o galbūt jūsų verslui) reikia šių programų, tai – susipažinimas su svarbiausia informacija. Taigi, šį kartą jums siūlome susipažinti su CRM programa. Sužinokite svarbiausius klausimus bei atsakymus.
Koks yra pilnas CRM programos pavadinimas?
Savaime suprantama, bene svarbiausias klausimas skamba taip: koks yra pilnas šios programos pavadinimas? Beje, svarbu pabrėžti, kad pavadinimas – ne tik lietuvių, bet ir anglų kalba. Lietuviškai pilnas šios programos pavadinimas skambėtų Santykių su klientais valdymas, tuo tarpu angliškai – Customer Relationships Management.
Kaip galima apibūdinti ši programą?
Kiekvieną gaminį ar paslaugą galima apibūdinti vos vienu sakiniu. Kaip vienu sakiniu galėtų būti apibūdinama CRM programa? Tai – interaktyviųjų technologijų, verslo modelio, verslo procesų metodologijų rinkinys. Visi šie sprendimai parinkti ir sudaryti taip, kad būtų galima pasiekti ir išlaikyti aukštą klientų išsaugojimo lygį. Ši programa padeda gauti, prižiūrėti ir sutvarkyti informaciją, susijusią su klientais. Šios programos dėka yra kuriamas personalizuotas marketingas.
Ar verta investuoti į šią programą?
Tai daryti tikrai verta, netgi būtų galima pasakyti, kad būtina, kadangi vienas svarbiausių sėkmingo verslo požymių – gebėjimas išsaugoti klientus. Tai ir užtikrina CRM programa. Naujausios apklausos patvirtina, kad ir patys klientai ypač palankiai vertina personalizuotą marketingą.
Kaip realiai veikia ši programa?
Geriausias būdas sužinoti, ar jums iš tiesų reikia šios programos, tai – susipažinti su realia jos nauda. Taigi, ką jums pasiūlyti gali CRM programa? Štai keletas pavyzdžių: generuoti verslo pasiūlymus pagal klientų poreikius ar užsakymo pobūdį, įdiegti klientų stebėjimo modulį, automatinis atlygio už lojalumą pritaikymas, svetainių kūrimas kaina.
Kodėl kiekvieno verslo atstovas turėtų investuoti į šią programą?
Puikiai visiems žinoma, kad viena pagrindinių sėkmingo verslo sąlygų yra suteiktomis paslaugomis arba gautoms prekėmis patenkinti bei norintys sugrįžti vėl ir vėl, klientai. Belieka tik pridurti, kad yra labai daug priemonių, kurios gali padėti pasiekti šį tikslą, o CRM programa – viena iš jų. Taigi, jei jums reikia klientų, norinčių vėl ir vėl pas jus sugrįžti, o taip pat ir sėkmingo verslo, tokiu atveju investuoti į CRM tikrai verta.