Pokalbis su Variklio Diagnostikos Centro įkūrėjais Renatu (Vilnius) ir Robertu (Kaunas) apie automobilių diagnostiką ir servisų kokybę:

Pirma – apie autoservisų kokybę:

Mano nuomone yra dviejų tipų autoservisai: teikiantys aukštos kokybės automobiliu diagnostikos paslaugas bei remontus ir mažyčiai autoservisai, kurie dažniausiai būna įrengti gyvenamųjų namų garažuose. Tokie autoservisai, jei juos galima taip vadinti, neturi nei reikiamos autodiagnostikos įrangos, kad būtų suteikta kokybiška paslauga, nei aukštos kvalifikacijos darbuotojų. Pavyzdžiui norint atlikti automobiliu diagnostiką – variklio diagnostika profesionaliai reikia įrangos, kuri kainuoja apie 50 tūkstančių litų – kaip minimum…

Manau, kad tokius servisiukus steigia asmenys, kuriems patinka „krapštytis“ prie automobilio, tai daugiau hobis nei darbas. Tokių autoservisų šūkiu galėtų būti vieno prekybos tinklo šūkis: „Arčiau namų!“. Šiukšlių konteineriai dar arčiau namų, todėl toks šūkis Kauno komunalininkams būtų aktualesnis.

Antra – tai kainos klausimas:

Tai vienas svarbiausių dalykų klientui. Autoservisui taip pat. Autoservisas nori, kad klientas už kokybiškai atliktus darbus ir mokėtų atitinkamą kainą. Tuo tarpu klientas nori aukščiausios kokybės paslaugos už kuo žemesnę kainą. Perfrazuojant žinomos dainos žodžius „Tu man parodyk, ką turi, aš tau parodysiu, ką moku“, servisų (ne autoservisų) šūkis galėtų būti toks: „Parodyk, kiek turi – pasakysiu, ką gausi“. Tačiau autoservisams toks šūkis netinka. Manau, kad daugumos servisų darbuotojai laukia, kad jų klientais taptų kuo brangesnių automobilių savininkai, nes mano, kad jau tie tai mokės tiek, kiek jiems bus pasakyta. Dalis vairuotojų tikriausiai moka nurodytą kainą, net nesuabejoję, kita dalis vairuotojų atsargesni ir stengiasi išsiaiškinti, ar kaina tikrai atitinka suteiktų paslaugų turinį.

Variklio diagnostikos Centras - automobiliu diagnostika

Variklio diagnostikos Centras – automobiliu diagnostika

 Taigi reziumuojant pokalbį su dviem protingais vyrais galima drąsiai daryti pačią paprasčiausią išvadą:

Taigi Audi diagnostika, Bmw diagnostika, Ford diagnostika, Opel – Saab – Volvo diagnostika, Renault- Peugeot – Citroen diagnostika, Honda – Mazda – Toyota diagnostika – tai tik pagrindiniai modeliai, kuriuos šie vyrai gali remontuoti lygiai taip pat kaip ir oficialieji atstovai neskaičiuodami oficialaus atstovų valandinių įkainių… Ir manau, jog jiems tikrai tai sekasi daryti…

 Daugiau įdomių dalykų apie automobilių diagnostiką  galite rasti tinklapyje http://www.autodiagnostika.mobi

Rašyti komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *