Apie autonuomą Kaune ir šio veslo užkulisius iš vidaus
Pirma. Geras automobilių nuomos vadybininko darbas susideda iš daug daug dalykų. Tam, kad gerai dirbti turi būti jau dabar gerai organizuota darbo vieta, nes jau dabar vadybininkas turi žinoti kur ir kokios mašinas jis turi, kad pokalbiui su klientu jis operuotų ne tuščiais žodžiais, o konkrečiai apie žmogui rūpinančia tema, nes žmonės nori ir mėgsta, kada vertina juos ir vadybininkas girdi ir supranta, ko nori jų klientai. Taigi dabar apie darbo vietą (Pvz autonuoma Kaune ) – reiškia kompiuterizavimas, gps sistemos įdegimas kiekvienam transportui ir gps sekimas autonuomos vadybininkui.
Antras reikšmingas dalykas – tai bendravimas su klientais. Esu daug dirbęs su žmonėmis, todėl žinau, kad niekada negalima karščiuotis ir iškart konfliktuoti su žmonėmis, nes klientas dabar piktas ar nervinasi, nes jam skubiai reikia išsinuomoti automobilį, arba jį pavedė, turi problemų, bet jam reikia užtikrinti, įtikinti, kad tik mūsų kompanijoje jis ras tai, ko jam reikia, kokybiškai ir kaina bus jam priimtina, nereikia, kad bus pigiau, pigu nereiškia, kad kokybiškai, žmogus sumokės ir brangiau, tik gerai ir sąžiningai aptarnaukit.
Trečias dalykas, tai yra klientų „sekimas“, turiu omeny, kad jeigu darbo vieta gerai paruošta, moderni, tai vadybininkas niekada nepamirš klientui atsiųst automobilį arba jį paruošti reikiamu laiku, fizinį asmenį arba įmonės direktorių pasveikinti su gimtadieniu, nes tai daug ką reiškia, nes maža dovanėlėle stiprina draugystę ir reikia suprasti, kad visur yra žmonės – arba jis klientas, arba jis direktorius, visi nori to pačio – gero, malonaus bendravimo ir sąžiningumo
Ketvirtas aspektas – tai masinų nuomos vadybinko pastovus žiūrėjimas į priekį ir mąstymas apie veiklos plėtimą, pvz. jeigu klientas pora kart užsako paslaugas – reikia jau bendrauti kitaip, mąstyti kokias paslaugas papildomai pasiųlyti, gal sutartį pasirašyti praplėsti akiratį…
Penktas dalykas – tai reklamos plėtimas, nes reklama matoma ir veiksminga:
1. – ant automobilių,
2. – nuo klientu – tai labai veiksminga ir stiprios motyvacijos reklama, nes jeigu tavo paslaugas reklamuoja svetimas žmogus, kuris liko patenkintas aptarnavimu, jau pusė darbo sėkmingo padaryta.
Šestas punktas – tai nuomos žmonių bendravimas ne tik su užsakovais, bet ir su aptarnaujančiu personalu, nes čia yra antra pusė sėkmingo darbo, klientas turi buti patenkintas ir aptarnavimu, o ne tik jo pritraukimu, todėl žiūrint į ateitį aptarnaujantis personalas privalomai turi būti ir tikrinamas ir apmokytas geram bendravimui – ir išauklėtas supratimas, kad jis yra įmonės dalis ir įmonės pelnas. JAM turi rūpeti visas verslas taip pat kaip ir vadovui. Tik tada, kada bus toks mąstymas – kompanija eis į priekį ir nueis labai toli.