Sukurtos reklamos nauda privalo padėti įrodyti vertę , nes kitaip mes prarandame investicijas, kurios netgi neturi kompensacijos . Kada parduodame produktą ir klientas gali grąžinti po tam tikro termino , tuomet klientui suteikiame didesnį saugumo jausmą . Nes kiekvienas klientas ieško ne tik sprendimo , bet pačiame sprendime saugumo garanto . Nei vienas mūsų nenorime priimti sprendimų , kurie nėra palankus mūsų laikui , kuris kaip vaikas ieško poreikio atsakymo .

Todėl reklamos vedančios link rezultato ir laimėjimo patikslina mūsų sprendimus . Nei vienas nenorime grąžos , kuri nesuteikia vertės . Mūsų investicijos privalo būti koreguojamos sutartyje , kaip perkame paslaugų paketą ir negauname kokybės ar garantijos , tuomet mums turi būti suteikiama kompensacija . Jeigu perkame bilietą į vieną pusę , bet lėktuvas dėl oro sąlygų turi nusileisti , tuomet kompanija už padaryta žalą sumoka kompensaciją , nes kiekvienas klientas turi savo brangų laiką ir nesvarbu ar jis čečėnas , rusas ar afroamerikietis . Kad mes suteiktume už reklamos neišpildyta poreikį turime apdrausti savo klientus , kad neprarastume savo brendo . Todėl reklamos turi atsispindėti tikrovę . Daugelis reklamų stengiasi paneigti kitų tiesą , nes nori pralenkti ir tapti pranašesniais . Sunkiausia , kai reklamos neturi pagrindo , kur dažniausiai kalbama , bet neįvykdoma .

Daugelis mūsų ieškome specialistų , kurie gali patarti reklamos rinkodaroje , tačiau nevisad žinome , kiek verta pasikliauti , kada maži specialistai dirba didesnėms įmonėms . Net nežinome , kiek naudinga yra pasitikėti , kada svetimi specialistai dirba kitų valiai . Tarkime , kad tau atlieka  sportinio automobilio varyklio remontą , o ištikrųjų dirba kitų naudai , kurie labiau nori laimėti rungtynėse nesąžiningais būdais įrodydami savo galią . Taipat ir gydydytojas yra žmogus , kuris nori daugiau užsidirbti gyvenimui , todėl nevisiems rūpi hipokrato taisyklės , kada paduodami dideli pinigai, tuomet galima kitam ir sveikata sugadinti pabūnant šundaktariu . Todėl dauguma reklamos ekspertų, specialistų dirba samdomai įmonei ir nevisada atskleidžia kozerius reklamos rinkoje , kada mokami didžiuliai pinigai už laiką , bet ne kokybiška ir garantuota informacija .

Mums audio reklama , tai didžiausias ir svarbiausias informacinis šaltinys . Nes reklama padeda pasiekti savo

 

 

Rašyti komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *