greitas kreditasGreitas kreditas palyginti neseniai teikiama finansinė paslauga. Vis dėlto, per pastaruosius metus ja spėjo pasinaudoti daugybė žmonių. Jų poreikiai ir motyvai skolintis skirtingi, kaip skirtingos ir skolinimosi aplinkybės bei būdai. Viena aišku – greitas kreditas gudriems vartotojams padėjo išpildyti ne vieną svajonę, kuriai trūko pinigų, padėjo įgyvendinti tikslus, kuriems anksčiau nepakako lėšų. Būtent klientų poreikiams greitąsias paskolas teikiančios įmonės ir skiria daugiausiai dėmesio. Kodėl? Apie tai pasakoja vienos sostinės greitųjų kreditų įmonės įkūrėjas Algirdas.

Svarbiausia – klientas

Algirdas, paklaustas, kur slypi jo sėkmingai veikiančios įmonės paslaptis, nedvejodamas atsakė – „Tai dėmesys kiekvienam žmogui, besikreipiančiam į mūsų bendrovės konsultantus.“. Iš tiesų, daugybėje įmonių, teikiančių panašias paslaugas, pažymima, kad klientas – svarbiausias. Algirdas sako, kad tai gražūs žodžiai, atspindintys puikų ketinimą, tačiau kelia esminį klausimą – ką iš tiesų kiekviena įmonė daro, kad aptarnavimo kokybė būtų aukščiausia, o paslaugos teikiamos geriausiomis sąlygomis? „Kalbėti yra viena, o daryti – visai kas kita. Ką mes darome dėl į mus besikreipiančių žmonių? Pradėjome nuo paprasčiausios poreikių analizės. Ilgą laiką stebėjome klientus, domėjomės, kokie yra jų prioritetai – greitis, operacijų paprastumas, garantijos…? Tai padėjo iškelti pagrindinius tikslus, „išgryninti“ įmonės misiją. Kai ji tapo aiški, pradėjome ieškoti būdų, kaip suteikti žmonėms tai, ko jiems reikia.“. Algirdas išdavė, koks yra pagrindinis žmonių, norinčių gauti greitąjį kreditą, lūkestis. „Labai greitas kreditas. Vietinės reikšmės tyrimas parodė, kad klientams labai svarbus paslaugų greitis ir kokybė.“.

Įvairiapusės paslaugos

Sėkmingas verslininkas Algirdas prisipažino kai kuriose įmonėse pastebintis tiesioginio kontakto su klientu trūkumą. „Greitas kreditas – greita paslauga, tad kai kuriose konkurentų bendrovėse pastebiu skubėjimą, neįsiklausymą į vartotojų norus ir lūkesčius. Galbūt ten aklai vadovaujamasi noru aptarnauti kuo daugiau klientų. Mes siekiame aptarnauti kitaip – kuo geriau.“. Algirdas sako, kad jo įmonėje tik visai neseniai buvo įvesta paslauga – greitas kreditas internetu visa para. Anksčiau klientai būdavo aptarnaujami tik įmonės biuruose. „Tai, žinoma, sudaro puikias sąlygas pabendrauti su kiekvienu atskirai. Tai labai padeda išsiaiškinti žmonių nuomonę apie teikiamas paslaugas. Kita vertus, greitas kreditas internetu visa para teikiamas norintiems, leidžia šiems gauti paskolą bet kuriuo jiems patogiu metu. Kai žmonės skolinasi planuotai, jiems nesunku atvykti konkrečiomis įmonės darbo valandomis. O ką daryti, kai pinigų prireikia greitai? Mes sudarome sąlygas užpildyti paskolos prašymą naktį, o ryte, kai tik prasidės bankų darbo laikas, nuvykti iki artimiausio bankomato ir pasiimti gautą kreditą.“.

Apie grįžtamąją reakciją

Internete paprastai galima rasti atsiliepimų apie daugumą Lietuvoje veikiančių įmonių. Algirdas sako, kad jo tikslas – pastebėti kiekvieno kliento grįžtamąją reakciją. Dėl to jis noriai skaito žmonių paliktus atsiliepimus, o savo darbuotojų prašo pasidomėti jų aptarnautų klientų nuomone. „Kai omenyje turimas greitas kreditas atsiliepimai yra be galo svarbūs. Na, versle visada būtina domėtis klientų reakcijomis į paslaugas, tačiau čia kalbama apie ne bet kokią paslaugą, o susijusią su pinigais. Žmonės neretai skolinasi pinigų sumas, siekiančias ne vieną tūkstantį eurų. Tai ne tas pats, kas nusipirkti suknelę, kainuojančią apie penkiasdešimt ar šešiasdešimt eurų. Daugeliui klientų paskolinti pinigai labai svarbūs, o pats greitas kreditas padeda išspręsti labai rimtas problemas. Atsiranda žmonių, besikreipiančių dėl paskolos operacijai, išvykai gydytis – čia sprendžiasi sveikatos klausimai. Taigi negalime likti abejingi klientų finansinei situacijai – dėl to siūlome skolintis apdairiai ir atsakingai.

Komentarai neleidžiami.