Kiekvienas mūsų norime išpildyti savo svajones, todėl privalome ieškoti teisingiausio sprendimo, kaip galime lengviau padėti  norimam  rezultatui, kada atsiranda didžiausias mūsų poreikis namo projektui. Reikia suprasti, kad projektas  namo statybai labai reikalingas, nors ir ne visada daugelis nori laikytis normotyvos, bet reikia pastebėti , kad projektas padeda apsaugoti nuo daugybės nelauktų situacijų ir nelaimių. Pirmiausia projektas padeda apsidrausti nuo įvairių   nereikalingų nelaimių, kada tarkime namas yra mažas, kaip degtukų dėžutė ir nesilaikant projekto stogas prailgintas, tada automatiškai namas apsunkina pamatus ir didesnė tikimybė sulaukti broko ties apdailos plyta ar struktūra. Šiuolaikiški namai reikalauja pakankamai nemažai dėmesio ir atsakomybės , o kada ypatingai mąstome apie šiuolaikinį moderną, būtent kas įprastai atstovauja Europos vakarams reikia išskirti, kad kiekviena detalė ir motyvas , tai naujo projekto sudėtinė  dalis, kuri savotiškai brangi, juk  pasigilinus praėjusiu laiku barokinę architektūra galime prisiminti architekta Jana Zaora, kuris buvo italų kilmės lenkų architektas pastatęs Šv., Petro ir Pauliaus bažnyčia, o Giovanni Battists Frediani pažaislio vienuolyną, tai vieni iš sudėtingiausių kūrinių. Barokinė architektūra Lietuvą pasiekė XVII amžiaus pabaigoje. Lietuvos barokas skirstomas į ankstyvąjį, brandujį, ir vėlyvajį, kuris prasidėjo 1730- 1790 ). Vėlyvąjį Lietuvos baroką charakterizuoja sakralinė architektūra. Svarbiausiu vėlyvojo baroko architektūros centru tapo Vilnius.Žinome, kad baroko kultūros epocha ir meno kryptis prasidėjo nuo XVII –XVIIIa.Pirmoje pusėje Plitusi Europos ir Lotynų Amerikoje. Esminiai baroko stiliaus bruožai – sudėtigumas, įmantrumas, jausmingumas, impulsyvumas, tabybiškumas. Baroko dailės ir architektūra yra laikoma Italija. O Roma svarbiausias ankstyvosios ir brandžiosios baroko dailės architektūros centras. XVII a. Pirmaisiais dešimtmečiais Prancūzijos architektūrai darė įtaką Italijos ir Nyderlandų manierizmo architektūros principai, tačiau tuo pačiu ryškėjo ir saviti barokiniai bruožai, ryškiausiai atsiskleidę reprezentacinėje ansambliškumu ir reprezentyvumu, ypač puošniais, natūraliu ir dirbtiniu marmuru , auksavimais. Tiesa, juk Prancuziškojo baroko rūmų pavyzdys – Versalis. Šiandiena architektai itin kruopščiai prižiūri pačius naujausius projektus, kuriose reikalaujamas šiuolaikinis modernas su praėjusiu šimtmečio motyvais. Tai lyg išūkis architektams, nes juk tik architektai gali suprasti, kaip idėjos atveda link kūrybos.

Rašyti komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *