Vystote verslą, tačiau sunkiai sekasi pritraukti naujų klientų? To priežastys gali būti labai įvairios, tačiau labai tikėtina, kad Jūsų reklama nėra pakankamai efektyvi ar Jūs jos visai nenaudojate.
Įvairiausios reklamos formos tikrai gali susukti galvą, tad verta gerai įvertinti, kokia yra tinkamesnė Jums, kurios formos naudoti visai neapsimoka, o kuri nors ir gana efektyvi, tačiau pernelyg brangi ir neatneša tokios naudos, kad atsipirktų.
Reklama ant transporto gali būti vienas iš ekonomiškesnių būdų pranešti apie save. Jei Jūsų įmonės automobiliai nuolat zuja po miestą ar visą šalį – apklijuoti juos savo įmonės reklama. Užrašyti pavadinimą ir interneto svetainės adresą negana. Reikėtų labiau už akių kliūnančios reklamos, kuri pristatytų Jūsų įmonę bent minimaliai (pvz., kad pavyktų atskirti, ar Jūs užsiimate žaislais vaikams ar siūlote verslo valdymo sistemą didelėms įmonėms).
Reklama internete – vis populiariau ir daugiau naudos. Visgi, ne visiems. Jei Jūsų pagrindiniai klientai pensijinio amžiaus žmonės, mokantys už butą pašte ir ten pasiimantys savo pensiją, reklama internete neduos jokios naudos. Tuo tarpu televizijoje ar laikraštyje, tikėtina, pasieks potencialų klientą.
Vis dar spausdinami tūkstančiai reklaminių skrajučių, kurios platinamos po pašto dėžutes. Šios reklamos formos nauda abejojama vis labiau ir labiau, mat daugelis žmonių iš karto, net neskaitę reklaminės skrajutės turinio, išmeta jas į prie pašto dėžutės esančias šiukšlių dėžes. Žinoma, naudos ir su tokia reklama galima pasiekti, ji nėra ypač brangi, tačiau kuo toliau, tuo labiau žmonės vengia tiesioginės reklamos ir prie potencialių klientų reikia mokėti prieiti kitais kanalais.
Reklamos formos, tiek reklama ant transporto, tiek internetinė ar kita reklama turi savo naudos, net ir tas pačias skrajutes apsimoka spausdinti ir platinti, tačiau reikia gerai išanalizuoti rinką, kad suprastumėte, kuri reklamos forma Jums yra pati efektyviausia, ką reikia kombinuoti, o ko atsisakyti – tik galvodami ir darydami pasieksite norimų rezultatų.