Renginių organizatoriai dažnai mąsto, kaip ir daugelis įmonių, kaip masinti ir didinti apyvartą, kad klientų ratas vis didėtu ir progresuotusi, kadangi daugelis norime, kad ne tik idėja atsipirktu, bet ir būtų pastovumas ir ilgalaikė perspektyvą. Reikia žinoti, kaip galima ne tik sudominti klientus, bet ir priversti būti lojaliais partneriais, kuriems būtų naudinga ir pilnavertiška. Tačiau, kad tokį lygį pasiektu reikia ne tik krepšelio pinigų ar tinkamo tinklelio, kur išpildes idėjas gali tikėtis atsipirkimo. Tam reikia pastovaus darbo ir pagrindinių segmentų, kaip ledas turi savo grietinėlę ir pagardinimui riešutus ar šokoladą, tai ir renginys privalo turėti dalyvius, kurie skatintų žiūrovų dėmesį. Reikia nepamiršti, jog ledai ledai didesnę sėkmę atneša vasaros laiku, tai renginiai irgi privalo būti išdėlioti, pagal grafiką, kuris būtų prieinamas didesnei auditorijai. Tiesa, kad ledai dažniausiai perkami, kada daugiau reklamuojami, todėl ir renginio vardas, kuris atspindi temą turi būti akcentuojamas ne tik per vietines radijas, o per televizorių, kuris gali sukviesti ar bent paskatinti didesnį žiūrovų dėmesį, pasak renginio vedejas .Ar galima numatyti, kad renginys turės didesnį pasisekimą? Priklausomai , kaip vertinsime ir kas vertins, nes daugua renginių yra neblogai pateikiami iš organizacinės pusės , tačiau nei puiki reklama nepritraukia žiūrovų , kadangi kartais lemia ir tas pats šablonas, kuris visiems pažįstamas ir kiti kriterijai.Vieni atlikėjai neturi muzikinių gabumų, bet gyvena su fanais, kurie alsuoja muzikos ritmu ir gyvenimu, juolab šiandiena daugiau vertiname ne atlikėjo darbo indelį į muziką, o pateikimą į visuominę. Vieni muzikantai atlieka savo darbą, o kiti eina į minią ir stengiasi pakilti virš tautos, todėl didesnė sėkmė tokiems, kurie visapūsiškai save pateikia ir bendrauja su savo auditorija. Reklamos vadyba priklauso nuo įvairios įtakos, bet pagrindiniai faktoriai, kurie lemia didesnę sėkmę, tai pastovus darbas su reklama, kuri parduodama skirtingais kanalais. O kalbant apie pasisekimus reikia pabrėžti, kad nei vienai auditorijai nepatiktu, kad jų mylimas gerbėjas per ilgesnį laiką nepadovanotu  naujo hito. Renginys gali būti ir sporto, kur susitinka dvi komandos, kurios kovoja dėl pergalės, tačiau jeigu norime didesnio dėmesio privalome nupirkti arba susitarti bartelio sistemą, kad kitą komanda padovanotu pergalę, jeigu toji pergalė jiems nėra reikšminga, kad ateinančiam kartui išlaikytume auditorija ir dar labiau suaktyvintume žiūrovų dėmesį. Sakoma, kad pergales tarp komandų galima apskaičiuoti, jeigu pažįsti komandų žaidimo strategijas ir pastovių žaidėjų darbą. Tai , kodėl negalima numatyti renginio, kuris gali būti dominuojantis ir svarbus klientų poreikiui. Juk kounčingo specialistai ar renginio vedejas, kuris žinomas televizijos veidas dažniau yra patikimas, todėl žmonės turi keistus įpročius, jeigu profesionalus ir garsus vedėjas, tuomet ir renginys turi būti labai įdomus ir visavertiškas.Nei vienas organizatorių negali būti šimtų procentų garantuotas, kad nuo vienos didelės personos gali būti masinamas renginys. Taigi, kada renginio vedejas atlieka darbą ir nepamato iki renginio pabaigos visų žūrovų, tai negali sau prisiimi asmeniškai kaltės.

Rašyti komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *