reklamano.lt

 

Kiekvienas gamtos paukštelis, tai kaip ir pavyzdžiui klientas ieškantis naudos, kada atskrenda ant šakos ir stebi aplinkybes, reaguoja vertinant ir daro išvadas priimdamas sprendimus. Reikia suvokti, kad medelio šaka, tai lyg mūsų produktas ar paslauga  Klientai dažnai jaučia ir pastebi permainas. Vieni klientai seka paskui kitus, o kiti ramiai reaguoja į permainas, tačiau rinkos pokyčiai ir kainos dažnai reguliuoja jų elgesį. Klientai ieško patikimumo ir saugumo garantijos. Tikimybė, kad klientas ateis po reklamos dažnai atsiranda, kada klientai yra priverčiami, kaip lietuje esantis paukšteliai, kurie ieškosi saugios ir patikimos vietos. Kad šiandiena priverstume klientus ateiti dažniausiai padeda įstatymai, kurie priklausomi nuo savivaldybių, nes esanti monopolija įtakoja klientų elgesį, kaip paukštelių, kurie ieškosi saugios ir patikimos vietos. Nebent verslas suteikia ilgalaikę perspektyvą klientui, kada klientas sudaro sutartį, nes tik ilgalaikiai terminai dažniausiai padeda išsaugoti klientus ir atvesti jų artimuosius prie panašaus sprendimo. Tiek didmeninis ir mažmeninis verslas dažnai vertina ir reaguliuoja klientų pasirinkimus.Nors patįs klientai dažniausiai nori išsirinkti, tai kas vertingiausia, bet jos priverčia rinktis dėl kitų sąlygų, kurios daugiau skatina daryti sprendimus, tai kada suteikiamos nuolaidos, akcijos,garantijos, bei prekės ar paslaugos grąžinimo sąlygos. Kiekvienas klientas ieško būdų ir priemonių, kaip vertingiau ir naudingiau pasirinkti, nebent pats verslas išanksto nustato žaidimo taisykles, kada pilnavertiškai išnagrinėja klientų poreikius ir galimybes. Klientas dažniausiai būna laikinas partneris, kol patenkina savo poreikius ar išsprendžia problemas. Klientas niekada nenori būti verčiamas, tai tik labiau paskatina klientą pasitraukti. Juk pastebime, kad klientas vertindamas renkasi aplinkybėse duotas galimybes. Vieni klientai bijo permainų ir novatoriškų idėjų, kurios būna naujos.  Klientams dažnai būna sunku susitaikyti, kada negali pasiekti svo poreikio uždavinių, kai reklama neišpildo pagrindinių tikslų. Tikslas klientams svarbiausias, todėl reklamos siekiančios trumpalaikio efektingumo tik daugiau klientus atveda prie vienkartinio uždavinio tiksle. Klientas nori jaustis saugus, todėl stengiasi būti atsargus prieš pasirinkdamas sprendimą. Dažnai rinkoje sulaukiamas ciklonas, kitaip tariant permainos, kurios vieniems padeda ilgiau iš būti, o kitus atitraukia nuo kovos ir priverčia ieškoti kitų pasirinkimų. Versle svarbiausia mokėjimas pakilti iš naujo ir transformuoti idėjas, ten kur daug patogiau. Nes kiekvienas verslas patiria išbandymus ir sunkumus, bet tik analitinis mąstymas, nuovokumas ir gebėjimas priimti pamokas ir pasimokyti ar tinkamai daryti išvadas tik labiau atveda prie didesnių laimėjimų. Sakoama, kad norint laimėti reikia mokėti pralaimėti, juk karuose, kaip ir daugelyje sporto sričių dažniausiai pralimima, kada laukiamos sunkesnės kovos. Nei vienas klientas nenori, kaip ir verslas gyventi tokiose šiltanamio sąlygose, kur nėra santykio ir progreso. Tiesa, kad vieniems nerūpi kitų nei problemos, nei sprendimai, todėl reikia suprasti, kad reklama dažniausiai priklausoma nuo mūsų sprendimų, o ne nuo tokių, kurie bando pasisavinti kito reklamos imidžą. Visiems rūpi prekinis ženklas, kuris padeda klientams pritraukti pastovius ir ilgalaikius klientus, nes kuo žinomesnis pavadinimas ir kuo išmanesnis ar supratingesnis tuo didesnė tikimybė, kad klientas ne tik susidomės, bet ir pasirinks. Kiekvienas mūsų norime, kad paslauga ar produktas būtų veiksmingas ir našus, tačiau dažnai mūsų norai nesutampa su rinkoje esančiai prirotitetais. Turime suvokti, kad reklama dažnai mumis valdo ir pakabina ties emocinėmis linijomis, kuriuose egzistuoja gailestingumas, nuoširdumas, meilė, supratingumas, pasisaukojimas, kilnumas, bei kitos vertybės, kurios žadina mūsų ne tik ambicijas ir norus, bet motivacinį elgesį pasirinkimuose. Reklamos našumas susideda iš turinio, produkto ir paslaugos vertės, bei idėjos sukeliančios didesnį ne tik susidomėjimą, bet  paskatą rinktis vertingiausius pasiūlymus, kurie neprieštarauja nei logikai, nei kitiems privalomiems kliento prieštaravimų askadriliai. Reklama mums brangiausias instrumentas, tai turto dalis, kuri atneša procentus. Reklama ypatingai audio reklama dažnai pastebima visuose informacijos šaltiniuose, kur egzistuoja atviros durys klientams. Norint klientus pakviesti šalia savęs reikia mokėti pateikti pačią reklamą, kad klientas būtų ne pasyvus, nors daugelis naudoją kitų vardus prekiniuose ženkluose, kurie kitaip tariant yra užpatentuoti ir turintis savo hitą. Jeigu Jonas nusišlapino miesto centre ir gavo nuobaudą, bei tapo labai garsus, tai kažkas anksčiau ar vėliau pasinaudos Jono vardu, kaip įrankių į savo verslą. Kodėl naudojame tokius žinomus ir atpažįstamus ženklus ar vardus, kad sudomintume ir parduotume.

 

Rašyti komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *