Daugelis renginių yra uždari arba atviri, todėl kartais renginių organizatoriems sunku atrasti kompromisą, kai darbas dažniau vykdavo uždaroje patalpoje. Bet visi renginiai turi trūkumus ir privalumus, todėl reikia tik žinoti, kokiem renginiams organizatoriai yra labiau pasiruošia, nes nei viena kompanija neturi tokios patirties, kokia įgauna kiekviename skirtingame renginyje. Aišku, kad vertingiausios renginių organizavimo kompanijos, kurios visapūsiškai dirba ir sprendžia klientų poreikius, bet lyginant kainas ir žinant , kokia vertę ir naudą atneša renginio sumanymas reikia žiūrėti ir kitur, nes priešingu atveju mokame tik už idėjas, bet ne už darbą ir indėlį .Daug kompanijų nori rezultato, bet nevisi pajėgus būti stiprus, todėl nėra keista, kai vienos kompanijos nuomojasi kitų komapanijų rekvizitus ir inventorių. Reikia žinoti, kad kompanijos vardas ir brendas priklauso ne nuo koncertų kiekio, o nuo masės kiekio renginyje , kur auditorijos perlaužia auditorijas. Juk žinome, kad mažoje koncertų salėje telpa tik keli tūkstančiai žmonių, o renginys nusimato kalėdinių laikotarpiu, todėl vertingiausias sprendimas, kada nenori keisti vietos, o tik padidinti kainą dėl būsimų klientų, kurie veržiasi į renginį. Nebent, kada iki renginio lieka dar keli mėnesiai, o bilietų nebelieka, tuomet galbūt vertingiau pagalvoti apie dar didesnę reklamą, kuri padėtu keisti auditorijos durys ir patalpinti dvigubai didesnį skaičių žmonių. Daugelis mūsų norime, kad renginiai turėtu pripažinimą ir garbę, todėl ypaingai privalome rodyti didelį dėmesį tokiems renginiams, kurie ne tik verti dėmesio, bet ir garantuoja ilgalaikę perspektyvą, kai norime renginius paversti tradiciniais ir kultiniais metų šventę. Renginiai daug prašo dėmesio, kada ypatingai turi forma ir tema, tuomet egzistuoja  pagrindas, kuris reikalingas, kad galėtume išpildyti klientų lūkestį. Kiek reikia atiduoti laiko, kad renginys turėtu didelį pasisekimą? Kartais užtenka tiek ne daug, kada turime ryšius ir laiką, kuris visiems patogus, o kada nėra bendro kompromiso, tuomet sunkiau surasti bendrą renginio kalbą. Renginiai visi įdomus ir nesvarbu kiek renginyje dalyvauja žmonių, tačiau svarbiausia kokie atlikėjai pasirodys ir kaip pateiks savo prisistatymą. Daug atlikėjų mėgsta novatoriškas idėjas, kurios sukausto žiūrovų dėmesį ir priverčia patikėti atlikėjo kokybe, kuri mums visiems svarbiausia , kai norime pasirinkti užtikrintą laiką. Galim spėlioti, kuris atlikėjas daugiausiai sulaukia teigiamo įvertinimo, nes daugumoje nėra tokios asmenybės, kuri nenorėtu savo klausytojams ar žiūrovams pateikti pačios geriausios kokybės.  Net patįds renginio vedėjai stengiasi pristatyti renginį įvairiais charakteriais akcentuodami vakaro programą. O renginio vedejas užtikrintas, kada žinoti ir suvokia atlikėjų laiką ir vietą. Tiesa, kad renginio vedejas nuolatos padės žiūrovams pasinerti į renginio temą, jeigu suprastu renginio organizatoriai, kaip galima protingiau pateikti visą renginį. Visi norime, kad renginio vedejas būtų lansktus ,įdomus ir mielas, o svarbiausia, jog ir patįs koučingo specialistai patrauktu ne tik mūsų dėmesį, bet ir padėtų surasti geriausią sėkmę,

Rašyti komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *