Apie reklamą

Vasarinės padangos

Vasarinės padangos

Šiandien panagrinėkime keletą užsienio televizijos kanalų ir lauko reklamos stendų, kaip ten reklamuojamos vasarinės padangos.

Greitis

Vienas populiarus dalykas, kuris visada yra akcentuojamas reklamose, kur reklamuojamos padangos, ar jos būtų žieminės, ar vasarinės, visada yra greitis. Dėl to kartais pasitelkiami tokie simboliai kaip jaguaras, lūšis. Įvairūs gyvūnai tarsi leidžia suprasti tai, jog šis automobilis, turėdamas tokios vasarinės padangos, bus greitas kaip kažkoks gyvūnas. Labai paradoksalu yra tai, kad greitis visur, visose šalyse visada yra ribojamas, taigi, negalima važinėti bet kokiu neribotu greičiu (na nebent tu esi greitosios medicinos pagalbos Ambulance automobilio vairuotojas). Tačiau nepaisant to, dauguma vairuotojų nori galvoti, kad jų turimos vasarinės arba žieminės padangos bus tikrai labai greitos. Atrodo, pajėgumas kartais vairuotojams prilygsta galios naudojimą. Galimybė irgi yra svarbi – beveik norisi panaudoti tokį šūkį.

Grožis

Be galo dažnai, kada reklamuojamos vasarinės padangos yra pabrėžiamas aplinkos grožis. Kuriamas toks įspūdis, jog kaip tik važiavimas, automobilis, leidžia tą grožį pajusti. Iš tiesų tokių reklamų kūrėjai yra bent iš dalies teisūs. Juk kaip tik vasarinės padangos, kaip ir kitos automobilio dalys, yra gana mobili, paprasta ir patogiai pritaikoma transporto, susisiekimo priemonė, kuri leidžia tikrai nuvykti ir prie ežero, ir prie krioklio ir gal net prie to didžiojo kanjono, kuriame kaip tik ir galima pamatyti tas gamtos grožybes, kurios yra reklamuojamos. Taigi, vasarinės padangos, akcija ir reklama su gražiomis vietomis tarsi įkvepia žmones keliauti, judėti iš savo vietų, pamatyti kažką kažkur naujo ir gražaus, ir tai visada reiškia kažką gero.

Verslumas

Nežinau, kaip tiksliai pavadinti tą kitą tendenciją kurią matau, bet pavadinsiu ją verslumu. Paprastai reklamoje, ar tai būtų dunlop padangos ar netgi goodyer padangos, gali pamatyti tokius elementus: vyrą su švarku ir portfeliu, eleganciją, kompiuterį, biurą, pinigus, pasitarimų kambarį. Dažnai gali būti vaizduojama tokia situacija, kai verslus ir sėkmingas vyras skuba iš vieno susitikimo į kitą. Jis – vis dar verslininkas, važinėja galbūt po prabangių namų rajoną, miesto centrą, kur verda gyvenimas. Be to, jo automobilis prabangus, blizga. Tokia reklama kuria įspūdį, kad žieminės padangos ir automobilis yra būtinas sėkmingo ir verslaus vyro atributas. Tada atrodo, kad verta pirkti šiuos daiktus, kurie yra ne tik komfortas, bet ir kaip kokia vizitinė kortelė.

Moterys

Labai dažnas kitas elementas, kai reklamuojama vasarines padangas nuo ryto iki vakaro. Tokios reklamos akivaizdžiai būna adresuotos vyrams. Tai tipinė situacija, kuri pasitelkiama ir tarkime reklamuojant kokius nors kvepalus. Visų pirma tai būna – patrauklus vyriškis, kuris išlipa iš automobilio. Be to čia pasirodo ir vasarines padangos ispardavimas, kuris ir yra reklamuojamas. Na ir žinoma būtinai visada – moterys. Dažniausiai tai būna seksualios gražuolės, kurios dar šiandien atrodo bus tavo, jeigu tik nusipirksi tą ar kitą daiktą. Iš tiesų, tai naudojama metafora, kuri šiek tiek įtvirtina moterų ir vyrų stereotipus.
Kitas variantas, kada irgi naudojamos moterys – tai kai reklama skirta būtent joms. Tada moterys žiūrėdamos gali susitapatinti. Tokiu atveju vaizduojama moteris virtuvėje, puikiai susitvarkanti su visomis savo užduotimis. O po to naujos lengvos gražios padangos vasarai leidžia jai lyg niekur nieko sėsti į automobilį ir važiuoti pasiimti vaikų iš mokyklos. Čia dažnai parodomas mielas gyvūnėlis taip pat, vaikai, darna, šeima.

Komentarai neleidžiami.