Visi norime pasirinkti audio reklama , kuri padėtu pakeisti žmonių mąstymą ir pasirinkimą, tačiau reikia žinoti , kad paprastai reklamos pateiktos niekada neišgelbės įmonės paslaugos ar produktų vertės , kada nėra tikslingai pateikta , pagal rinkoje egzistuojančias kainas . Šiandiena didesnės reklamos galia , kada pajėgia sulaužyti kitų požiūrį ir santykį . Tarkime , kad pastoviai renkamės vienus ir patovius produktus , bet atsiradus reklamai , kuri įrodo argumentais mūsų prieštaravimams , tuomet galima tikėtis didesnės sėkmės. Nėra paprasta atminti , kad reklamos , tai tik žaidimas žmonių psichologija , nes visi vienaip ar kitaip save parduodame , bet žaidžiame emocijomis, bei kitais santykiais , kurie padeda valdyti didesnes auditorijas . Pažiūrėkime į upę , kiek daug božgalvių atplaukia prie vieno paprasto masalo ir kiek ne daug stambių žuvų atplaukia prie pigaus pasiūlymo , kuris nedominuoja ir nesudaro jokio patrauklumo . Šiandiena reklamoje verda kova dėl geriausio vardo ir reklamos įspūdingo pateikimo . Vieni samdomės muzikos atlikėjus , o kiti tiesiog patįs parašome reklamos scenarijų , kuris padeda atvesti didesnius vartotojus į parduotuves . Nėra reklamos , kuri nedarytu poveikio klientui . Visos reklamos suteikia produkto ir naudos vertę , kuri mumis įtikina ir įrodo savo kokybę. Galime pamiršti visas reklamas , kurios anksčiau egzistavo , nes problema yra reklamos kūrybiškume , kur reklamos poveikis sudaro didesnį patrauklumą ir norą rinktis . Nėra sunku pasakyti ir paskelbti , kad pas Joną ar Petrą puikus garažas , tačiau to neužtenka , nes šiandiena įtakoja reklamos sukurtas poveikis . Jeigu norėsi sudominti , tai mums pavyks , o jeigu norėsime paskelbti irgi įgyvendinsime , bet dabartinis reklamos poveikis dabar daugiau prasideda nuo reklamos idėjos , kada įvyksta dialogas ar slaptas pristatymas , o gal viešinantis informaciją pranešimas .

Visi norime būtų nepriklausomi , bet taip nėra , kadangi mus valdo pinigai , kur patįs išsirenkame paslaugas už kurias mokame daugiau arba mažiau .

Šiandiena visiems sunku sukurti reklama , kuri būtų lyg vaivoryktė, kuri traukia daugelio dėmesį ir suteikia žavesio , bei teigiamų emocijų . Visi norime , kad reklamos būtų stipriausias ginklas mūsų ir kitų įtakai . Šiandiena sukurti reklama reikia skirti nemažai dėmesio , ten kur patįs norime išryškinti savo sukurta vertę.

Reikia atminti , kad kiekviena audio reklama , tai yra svarbiausia rinkos detalė, kuri kaip laikrodžio mechanizmas padeda plėtoti klientus į ilgalaikę perspektyvą . Nei vienas nenorime reklamos , kuri nieko nepakeistu , bet mes esame reklamos kūrėjai ,todėl negalime savo laiko atiduoti kitiems , kada žinome , būtent ką norime pakeisti , nes nuo mūsų pačių gyvenimas keičiasi , kaip ir reklamos generavimas , kuris padeda paliesti žmonių gyvenimus . Nėra paprasta į google pakviesti daugybę žmonių , bet tikslinga auditorija padeda pakeisti mūsų ateitį ir labiau alkanį tampa stipresni ir išmanesni , nes nei vienas be sumanumo netapo genialiu .

Rašyti komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *