Kiekvienas norime, kad dėka reklamos pritrauktume nemažą skaičių klientų, tačiau daugelis dažnai susiduriame su reklamos turinio sprendimo trūkumais, kurie dažniausiai būna per daug įvertinti ne tikslingomis sumomis, kurios ne kiek padeda klientus pritraukus ilgiau išlaikyti, kiek greičiau atstumti. Visi žinome, kad perpektyvus klientas, kada renkasi ir turi visapūsiškas garantijas dėl kokybės santykio. Visiems svarbiausias uždavinys parduoti sukurtą paslaugą, kurios dėka pelnytume dėmesį, kuris garantuotu ilgalaikį bendravimą. Dažnai atasiranda reklamoje daug neaiškumų, kurie atitilona klientus ir dažniausiai nepadeda atsakyti į klausymą, kodėl aš turiu rinktis ir pirkti, jeigu manęs ne tiek, kad ne domina , kiek nėra nei patraukli kaina, nei kokybės ir garantijos santykis. Nes daugumoje renkamės prekinį ženklą, kuris patikimesnis ir daugiau garantuoja perspektyvos. Aišku, kad klientai visi išrankus, tačiau pasiūla negali būti per daug įvertinama tik dėl noro parduoti ir užsidirbti, kadangi visi atkreipiame dėmesį į kitus niuansus, kurie dažniausiai yra įtakojami mūsų sprendimų. Negalima manyti, kad prekinis ženklas gali viską parduoti, kadangi daugelis suvokiame, kad dažnai pasitaiko ir tokių atvejų, kada produktas ar paslauga yra atvežta iš kinijos, o vardas pakeistas, kad dauguma imponuotu ir padarytu didesnį patikimumą, tačiau produktas ar paslauga dažnai privalo įrodyti ir argumentuotai apginti savo pasiūlymą rinkai ir vartotojui. Nei vienas vartotojas nenori užsigauti už esminių dalykų, kurie dažniausiai sukelia sunkumus, juk daugelis produktų ir paslaugų būna nepilnavertiškai užbaigti, nes produktas ar paslauga dažnai būna sukurta iš pigiausių mdžiagų, o vidaus produkto ar paslaugos mes negalime pamatyti, todėl daugumoje sugeba tokių būdų laimėti. Tai nėra kažkokia paslaptis, es pats nekilnojamo turto įkūrėjas remarks buvo nusiperkęs pigiausią namą, kuri renovavus pardavė už kitokią vertę, kaip ir daugelis kitų rinkos pasekėjų, kurie savo įsiviešpatavimo industrija pradėjo nuo vadinamo garažo.  Reikia atminti, kad produktas ar paslauga dažniausiai reikalauja pagrįstumo, kodėl aš turiu rinktis šitą fotelelį, kurio kaina siekia iki dviejų tūkstančių eurų. Aišku, kad pasirinkdamas galiu padaryti terminuotą sutartį, tuomet tampu ilgalaikėje perspektyvoje produkto ar paslaugos bendrininkas, kuris vienaip ar kitaip gali atvykti pas pardavimo vadybininkus dėl naujų pasiūlymų, kurie suteikiami išskirtinėms klientams besinaudojantiems lojalumo kortele. Tiek klientas ir vartotojas nuolat sukelia abejones, bet lūžys įvyksta, kada patįs stipriausi prieštaravimo blokai yra nuginkluojami ir tuomet klientas tampa bejėgis, nes vienaip ar kitaip privalo kažką rinktis, nes atvyko ar tiesiog sprendžia savo poreikio uždavinius. Kiekvienas mūsų norime pasirinkti paslaugą ar produktą, kada žinome, kad reikia, bet dažniausiai reklama  mums sukelia norą ir motyvaciją veiksmuose, jog mes galėtume pasirinkti pačias vertingiausias garantijas. Kalbant apie fotelį, kurio kaina išsiskiria nuo kitų, bet turi savo išskirtinias ir unikalias savybes, kurios suteikia galimybę fotelį panaudoti, kaip gultą arba kaip masažo procedūrą, nes fotelyje galime pajausti didelį atsipalaidavimą, kuris įvyksta, kada patįs reguliuojame fotelyje esanti vibravimą, kurio greitis vibracijoje priklauso nuo mūsų norų ir galimybių. O dar taipat fotelis turi ultro garso spinduliuotę, kuri padeda aktyvinti mūsų organizmo veiklą, kada esame liguisti ar po kokių operacijų. Dėka ultra garso spinduliuotės ir vibro masažo galime pasijausti, kaip tikroje gydymo įstaigoje, kur rebilitacijos ir masažai mums kainuoja, o čia po tokios investicijos galime susigrąžinti pinigus, nes vienaip ar kitaip daugumoje ieškome galimybės atsipalaiduoti ir ne po kokio streso ar sporto, kuriame raumenys pavargsta ar tiesiog būna išsitempia, o po  varginančios dienos, kurioje vieni pavargstame nuo sedėjimo, o kiti nuo vaikščiojimo ar protinio darbo. Pripažinkime, kad mūsų pasirinkimi dažniausiai įtakojami ne tik aplinkybių, bet vertingų pasiūlymų, kurie įrodo savo sukurtą naudą. Todėl reklamos mums padeda priimti ne tik sprendimus, bet išvadas, kurios įtakoja mūsų pasirinkimus, neskaitant, jog audio reklama , kaip formatas naudojamas visur ir visada.

Rašyti komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *