Mes visi kovojame dėl savo produkto vardo ir dėl kokybės, nes norime, kad mūsų sukurta paslauga atitiktu ne tik pasirinktu klientu poreikį, bet ir naudą. Kiek reikia investuoti laiko, kad mūsų produktas sulaukti žinomumo? Turbūt priklausomai nuo investicijų į pačią reklamą, kuri padeda klientams būti pasiekmais, kitaip įvardinant, juk reklama, tai lyg telefono laidas ar ryšis pasiekiantis ir jungiantis klientus. Šiandiena dauguma klientų yra išrankus ir net bijant emocingai priimti sprendimus, todėl dauguma reklamų yra puikiai priderintos , pagal mūsų klientų psichologiją. Kiek spalvų, garsų ir kitų priemonių, kurios tiesiog veiksmingi manipuliuoja klientų psirinkimus, tai atrodo, kad iš pirmo žvilgsnio kažkokia nesąmonė, bet realiai pastebint ir vertinant galima manyti, kad reklamos nusprendžia mūsų tolimesnį pasirinkimą ir sprendimą.  Visi norime, kad mūsų sukurtas produktas būtų patrauklus savo pasirinkimais klientų sprendimams , bet ne visad klientai būa patenkinti, nes ieško kažko naujesnio ir išmanesnio, pagal charakterio svarbą ir ekipažą. Daugelis renginio vedejas ir  moka persirengti kostiumus, bet ne visi geba šaržuoti ar charakterizuoti, pagal pasirinktą personažą, todėl renginio vedejas būna šauniausias, kada moka ne tik save parduoti, bet ir prisitaikyti prie klientų poreikio. Visiems svarbų, kad mūsų sukurtas produktas daugiau suteiktu naudos garantijos, kitaip maksimalumo, net už neužbrėžta kainą, kada daugiau atsiduoda ir profesionaliau atlieka savo darbą, nei skaičiuoja įkainius  ar darbo valandas .  Kad surastume tinkama sprendimą, turbūt, kad daug nereikia, nes pradžioje užtenka ir google sistemos, kaip patarėjo, kuris nurodo pasirinkimus ir atveda tikslingą auditoriją prie sprendimo. Pagalvokime, kiek reikia nusamdyti vadybininkų , kurie eikvotu laiką, energiją, pinigus, kad atvestu tinkamą auditoriją link mūsų prudukto pateikimo. Dabar patogiausias būdas reprezentuoti savo sukurta paslauga, ten kur labiausiai gali pasiekti didesnę auditoriją. Kiekvienas mūsų norime, kad renginiai kažkuo išsiskirtu, o ypatingai būtų įdomus ir tokie ne eiliniai , kurie suteiktu mums didesnės naudos ir teigiamo įvertinimo. Tiesa, kad koučingo specialistai svarbios asmenybės renginyje, todėl reikia žinoti, koks renginio vedėjas ir kokiam stiliuje gali išlikti rimtas, linksmas ar charakterizuojantis mūsų pasirinktus tikslus, kurie padeda suprasti, koks poreikis ir uždaviniai rezultatui.

Rašyti komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *