starterių remontasKas galėtų pagalvoti, kad mano automobiliui starterių remontas buvo toks kritiškai būtinas dalykas. Šita mašina man tarnavo labai ilgai ir aš džiaugiausi, kad su ja išvažinėjau ilgiau, negu planavau. Dabar Toptis autoservisas Vilniuje jau kaip kokia reanimacinė pagalba bando prikelti automobilį naujam gyvenimui. O aš tuo tarpu mąstau, kas bus man, kai pagaliau tas automobilis užsives. Ar tada Toptis autoservisas Vilniuje bus tie, kurie privers mane pasilikti mašiną (jeigu neras daugiau jokių gedimų), ar visgi turėsiu ją parduoti ir pirkti kitą.

Kaip įsigijau

Savo juodą smagų automobilį įsigijau dar studijuodamas. Tada jam tikrai nebuvo reikalingas starterių remontas, bet jau buvo šiek tiek problemų su varikliu. Žinojau, kad šita mašina yra ne amžina, nes gana sena – 1993 metų. Tačiau turėjau draugų ir kurie su senesnėmis važinėdavo kaip naujomis. Juk svarbu ir kaip automobilis būna prižiūrimas, ar kažkas normaliai, protingai jį tvarko, stengiasi, kad būtų gerai išsilaikęs. Ar tiesiog drožia jį be pasigailėjimo ir dar nori, kad jis sveikas važiuotų. Taigi, pirkau kartu per pusę su tėvu. Kadangi abu esame statybininkų duetas, vasarą daug su juo važinėju po kaimus ir darau statybos darbus. Aišku, reikia nemažai gaminių atsivežti patiems, nes klientai, kaip visada būna užsispaudę, neužsako medžiagų ir kitų dalykų nepadaro. Todėl starterių remontas Vilniuje man dabar jau atrodo juokingas dalykas. Jeigu mes taip pat neprižiūrėtume mašinų, kaip žmonės neprižiūri savo namų, tai jos tiesiog nevažiuotų. Tad pirkome su tėvu per pusę, man reikėjo universalo, su dideliu galu, kuriame tilptų ir lentos, ir rąstai, ir staklės, jeigu prireiktų jas vežtis, ir kopėčios. Bet paskui nutiko taip, kad mes pradėjome svarstyti, kur gauti kažkokį geresnį automobilį, kai šis jau buvo nupirktas. Pasakiau tėvui tada, kad reikia džiaugtis tokiu, koks yra, nes amžinai nerasime geresnio, jeigu visada tik dairysimės į kitus ir neįvertinsime to, ką turime patys.

Ką su ja nuveikiau

Taigi, aišku, su šia mašina prasidėjo mano nesibaigiančios, bet smagios kelionės. Teko nemažai pavažinėti. Pirmiausiai su ja važiuodavau į darbus, kad ir kiek jų būdavo. Tą vasarą, kai pirkau mašiną, tėvas užgėrė, ir dauguma mūsų suplanuotų bei žmonėms pažadėtų užsakymų taip ir liko neįgyvendinti. Taigi, mašina atiteko man tiesiog kažkokiam įprastam naudojimui. Galėjau daryti, ką norėjau, galėjau sau smagiai naudotis ja, važinėti. Kelis kartus su draugais buvome Lenkijoje. Taip pat su mergina važiavome prie jūros, net į Latviją. Mašina tarnavo tikrai gerai, ir neatrodė, kad jai bus reikalingas starterių remontas pigiau. Pirmoji mašinos problema buvo visai ne starteris, ir ne užsivedimas. Tiesiog nutiko taip, kad grįžtant iš kaimo į Vilnių, staiga ėmė labai kaisti vidus. Atrodė, kad čia gal kondicionieriaus bėda, tačiau, kai iš po kapoto pradėjo rūkti dūmai, supratome, kad kažkas su varikliu. Iš variklio veržėsi dūmai, kaip paskui susiskambinau su meistru, sužinojau, kad tikriausiai užkalė motoro galva. Tada turėjau tikrai brangų taisymą.

Dabartinės problemos

Tad palyginti su tuo, kas yra dabar, tai čia tik juokas. Dabar reikalingas tik paprastas pigus automobilių starterių remontas. Jeigu tada už tą motorą sumokėjau apie 200 eurų, tai dabar, manau, kainuos tik kokia 50. Dėl to ir sakau, kad mašina tikrai yra ištverminga, ypač, kai jau jos pagrindinė dalis yra pakeista.

Rašyti komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *